e-õppe kvaliteet!
Teemal kuidas muuta e-õpe edukaks on väga aktuaalne üle Euroopa. Mis on
olulised võtmekohad, diskuteeritakse sellel teemal väga laialt. Kõigis
Euroopa riikides on hariduse kvaliteet muutunud avaliku arvamuse silmis ja
ka üldises arutelus leitmotiiviks, omandades sama suure tähtsuse kui võrdsus
või teaduslik suunitlus haridusalastes debattides mõningates Euroopa
riikides 1970ndatel aastatel. E-õppe kvaliteedist on saanud lööklause
hariduspoliitikas, samuti on selles vallas töötavate inimeste seas ning
õppijate poolt selle järele suur nõudlus. Kõrgetasemelise kvaliteedi
saavutamise üle peetakse palju arutelusid ning kogu ühiskond ja haridusilm
püüdlevad selle eesmärgi poole. Kvaliteeti iseloomustab pigem mõistega
kaasas käiv positiivne konnotatsioon kui täpne määratlus. Selleks on lausa
infokirjad veebis avaldatud erinevates Euroopa riikide keeltes.
Kellel on lähemalt huvi, saab lugeda sellest:
kogu juhtkiri http://www.elearningpapers.eu/index.php?page=volume&vol=2
Pierre-Antoine Ullmo & Ulf-Daniel Ehlers